Przejdź do treści
Formy płatności.
- Sprzedawca udostępnia następujące formy płatności:
- przelew tradycyjny na konto Sprzedawcy nr: PKO BP 98 1440 1299 0000 0000 0225 0551, w terminie 5 dni kalendarzowych od daty złożenia Zamówienia.
- płatność online – przedpłata online przelewem bankowym lub kartą Visa, Mastercard poprzez zewnętrzny system płatności BlueMedia z terminem płatności do 5 dni od daty złożenia Zamówienia,
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.
Dostawa towarów
- Do terminu realizacji Zamówienia nie wlicza się czasu dostawy Towarów, który jest uzależniony od wybranego przez Kupującego sposobu dostawy.
- Koszty dostawy Towarów podane są do wiadomości Kupującego przed wysłaniem przez niego Zamówienia.
- Koszt dostawy związany jest z wyborem sposobu dostawy przez Kupującego.
- Kupujący ma do wyboru kilka możliwości sposobu dostawy, w tym:
- Dostawa kurierem – koszt do 5 kg 19 zł, do 10 kg 22zł, dostawy wyłącznie w poniedziałki i wtorki, czas dostawy – 2-3 dni. Czas na realizację zamówienia – max do tygodnia (czyli jeśli zamówisz tofu w poniedziałek, wtorek – najprawdopodobniej zostanie ono dla Ciebie wyprodukowane, zapakowane w przeciągu tygodnia i wysłane w kolejny poniedziałek, wtorek).
- Odbiór osobisty – po uzgodnieniu ze Sprzedającym, Warszawa – Białołęka
- Jeśli interesuje Cię cena hurtowa do sklepu, gastronomii – napisz: smakotofu@gmail.com
- Produkty dostępne w Sklepie, w szczególności Pliki elektroniczne, Kursy online są dostarczane w formie elektronicznej i nie jest to związane z ponoszeniem dodatkowej opłaty w Sklepie.
- Dostawa Towarów ogranicza się wyłącznie do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- W przypadku, gdy przy odbiorze Towaru Kupujący stwierdzi uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, niekompletność przesyłki, niezgodność zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia, jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki i niezwłocznego powiadomienie Sprzedawcy o zaistniałej sytuacji.
- Jeśli jest to możliwe Kupujący może w razie uszkodzeń sporządzić protokół uszkodzeń w obecności przedstawiciela Dostawcy (np. kuriera). Przyspieszy to postępowanie reklamacyjne, ale nie jest niezbędne do dochodzenia roszczeń przez Kupującego.