Formy płatności.

  1. Sprzedawca udostępnia następujące formy płatności:
    1. przelew tradycyjny na konto Sprzedawcy nr: PKO BP 98 1440 1299 0000 0000 0225 0551, w terminie 5 dni kalendarzowych od daty złożenia Zamówienia.
    2. płatność online – przedpłata online przelewem bankowym lub kartą Visa, Mastercard poprzez zewnętrzny system płatności BlueMedia z terminem płatności do 5 dni od daty złożenia Zamówienia,
  2. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.

Dostawa towarów

  1. Do terminu realizacji Zamówienia nie wlicza się czasu dostawy Towarów, który jest uzależniony od wybranego przez Kupującego sposobu dostawy.
  2. Koszty dostawy Towarów podane są do wiadomości Kupującego przed wysłaniem przez niego Zamówienia.
  3. Koszt dostawy związany jest z wyborem sposobu dostawy przez Kupującego.
  4. Kupujący ma do wyboru kilka możliwości sposobu dostawy, w tym:
    1. Dostawa kurierem – koszt do 5 kg 19 zł, do 10 kg 22zł, dostawy wyłącznie w poniedziałki i wtorki, czas dostawy – 2-3 dni. Czas na realizację zamówienia – max do tygodnia (czyli jeśli zamówisz tofu w poniedziałek, wtorek – najprawdopodobniej zostanie ono dla Ciebie wyprodukowane, zapakowane w przeciągu tygodnia i wysłane w kolejny poniedziałek, wtorek).
    2. Odbiór osobisty – po uzgodnieniu ze Sprzedającym, Warszawa – Białołęka
    3. Jeśli interesuje Cię cena hurtowa do sklepu, gastronomii – napisz: smakotofu@gmail.com
  5. Produkty dostępne w Sklepie, w szczególności Pliki elektroniczne, Kursy online są dostarczane w formie elektronicznej i nie jest to związane z ponoszeniem dodatkowej opłaty w Sklepie.
  6. Dostawa Towarów ogranicza się wyłącznie do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  7. W przypadku, gdy przy odbiorze Towaru Kupujący stwierdzi uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, niekompletność przesyłki, niezgodność zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia, jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki i niezwłocznego powiadomienie Sprzedawcy o zaistniałej sytuacji.
  8. Jeśli jest to możliwe Kupujący może w razie uszkodzeń sporządzić protokół uszkodzeń w obecności przedstawiciela Dostawcy (np. kuriera). Przyspieszy to postępowanie reklamacyjne, ale nie jest niezbędne do dochodzenia roszczeń przez Kupującego.